BeardedBrothers.games

Opis projektu

Studio gier. Trzy premiery w 2019 roku na Nintendo Switch, Xbox One, Mobile oraz PC.

  • doświadczony zespół (ponad 20 gier wydanych, zarządzanie spółką notowaną na giełdzie)
  • dwie gry w produkcji (ponad 5500 członków społeczności po ponad miesiącu działania i wzrost o około 100 dziennie)
  • doświadczenie w publikowaniu na różnych platformach(PC, Nintendo Switch, Xbox One, Mobile),
  • doświadczenie programistyczne, graficzne, zarządcze w produkcji gier. 

Plany rozwoju

Etap 1: Prototyp

Testowanie pomysłow na szybko tworzonych prototypach (2-6 tygodni). Jeśli społeczność polubi grę, to kontynujemy proces tworzenia.

Etap 2: Fani

Kontynuujemy tworzenie gry i próbujemy osiągnąć 15 tys. osób zainteresowanych grą. To najważniejszy moment – jeśli zbudujemy tą społeczność, to reszta już będzie prosta:)

Etap 3: Masa

Pracujemy ze społecznością nad nowymi wersjami gry. Naszym celem jest 60 tys. w społeczności wokół gry. Na tym etapie zdobywamy wsparcie platform sprzedażowych, mediów czy influencerów.

Etap 4: Konsole

Finalna część procesu tworzenia to stworzenie wersji na jak największą liczbe platform (mobile, Switch, Xbox). Media kochają gry wydawane na wielu platformach.

CELE

  • Conajmniej 13 premier.
  • 500 000 sprzedanych gier.
  • 20 mln zł przychodu.

Leave a reply