ETNO CAFE

Opis projektu

Etno Cafe jest jedną z najbardziej dynamicznych polskich marek kawowych. W ciągu niespełna 6 lat działalności rozwinęła własną palarnię kawy, zaś w ostatnich 3 latach uruchomiła browar kawowy oraz sieć 17 kawiarni, które w ciągu ostatniego półtora roku odwiedziło ponad 1,2 miliona klientów.

„– Jesteśmy zadowoleni z tego, że wielu inwestorów zdecydowało się na udział w kampanii crowdfundingowej – powiedział Łukasz Mrowiński. – Dla nas to bardzo duża motywacja, by spełnić oczekiwania inwestorów i zrewanżować się za okazane zaufanie.”

„Firma planuje zakończyć rok 2018 przychodami na poziomie około 20 mln zł, czyli ze wzrostem o blisko 70% w stosunku do roku poprzedniego. Taki wynik będzie potwierdzeniem dynamiki wzrostu uzyskiwanej przez markę od 2013 roku. Rosnący udział w przychodach Etno Cafe ma sprzedaż Cold Brew Coffee, kawy “parzonej na zimno”. W ostatnich miesiącach produkt ten trafił do sprzedaży na stacjach benzynowych BP oraz w sieciach Żabka i Lidl. Przychód z tego segmentu w miesiącach letnich (czerwiec-sierpień) wzrósł o 189% względem tego samego okresu roku 2017.”

Leave a reply