No Gravity Development

Opis projektu

No Gravity Development jest studiem deweloperskim polskiego wydawnictwa gier komputerowych Fat Dog Games S.A. Celem spółki jest tworzenie i portowanie (czyli tworzenie wersji gier na konsole) wyselekcjonowanych przez wydawnictwo tytułów.

„Zarząd Fat Dog Games S.A. podjął decyzję, że grupa kapitałowa potrzebuje własnego studia tworzącego gry, ponieważ wydawnictwo otrzymuje dużo propozycji przejęcia tytułów mających dobrą historycznie sprzedaż na rynku PC i wymagających portowania i odświeżenia. Dodatkowo w portfolio wydawnictwa znajdują się tytuły, które z przyczyn niezależnych od wydawnictwa są przejmowane od deweloperów (np. Offroad Transport Simulator).” 

CELE EMISYJNE

  1. Produkcja wersji gry REKT! na konsole.
  2. Produkcja gry Dead Horizon 2 oraz przystosowanie jej na konsole.
  3. Produkcja gry Offroad Transport Simulator.
  4. Produkcja wersji gry Death’s Hangover na konsole.

„Za zebrane środki przygotujemy łącznie 22 wersje podanych wyżej gier, zgodnie z poniższym, planowanym harmonogramem produkcji:1 kwartał 2019: Dead Horizon 1 (Switch + Xbox)
2 kwartał 2019: REKT! (Switch + PC), Dead Horizon 2 epizod nr 1 (Switch + PC)
3 kwartał 2019: Death’s Hangover (Switch + PS4/Xbox), Dead Horizon 2 epizod nr 1 (PS4/Xbox), Dead Horizon 2 epizod nr 2 (Switch/PC + PS4/Xbox), REKT! (PS4 + Xbox)4 kwartał 2019: Dead Horizon 2 epizod nr 3 (Switch/PC + PS4/Xbox), Offroad Transport Simulator (PC Early Access)
1 kwartał 2020: Offroad Transport Simulator (PC + Switch/PS4/Xbox)”

ZAŁOŻENIA

  • Studio planuje produkować 1-2 gry i 4 wersje konsolowe w roku.
  • W ciągu 2 lat spółka planuje wejść na rynek NewConnect.
  • Wydawcą gier produkowanych przez studio zostanie Fat Dog Games S.A.
  • Spółka wykorzysta kompetencje wydawnictwa do stworzenia produkcji oraz tworzenia społeczności wokół produktów.
  • No Gravity Development będzie się docelowo skupiać na tworzeniu i budowaniu wartości portfela gier (IP).
  • Gry produkowane przez No Gravity Development z założenia mają być multiplatformowe, tzn. dostosowane do wydania na wielu platformach growych (np. PC, Switch, Xbox, PS4)

GRY NO GRAVITY

RYNEK

Źródło: FindFunds.pl

„Od 2016 do 2019 zakładany roczny średni wzrost rynku gier wynosi 6,5% (liczony w miliardach dolarów).”

Źródło: FindFunds.pl

Leave a reply