Tonemine Sp. z o.o.

Opis projektu

„Jesteśmy tu z powodu pasji i miłości do muzyki. Ciągłe obcowanie z dźwiękiem wyostrzyło nasz czuły zmysł słuchu do tego stopnia, że postanowiliśmy profesjonalnie zająć się działaniem w branży elektroakustycznej.”

„Powstaliśmy w wyniku wejścia kapitałowego Pylon S.A. i EBC Incubator sp. z o.o. oraz inwestora indywidualnego w 2015 r. Od tego czasu nieustannie pracujemy nad osiągnięciem najczystszego dźwięku, o najbardziej wyrazistej barwie.”

Plany rozwoju

Kierunek rozwoju Tonemine

Obecnie jest obserwowany powrót części produkcji audio hi-fi z Azji do Europy. Trend ten wynika z faktu, że głównym odbiorcą europejskiego rynku audio hi-fi są państwa azjatyckie, które preferują zakup produktu wyprodukowanego w Europie. Zważywszy na wzrost kosztów pracy oraz materiałów w Chinach i Indiach, część europejskich producentów zdecydowało się  znaleźć bazę produkcyjną w krajach Europy Centralno-Wschodniej.
Stwarza to niezwykłą szansę dla Tonemine mającą duże możliwości produkcyjne i technologiczne. Trend ten wzmacnia dotychczasową sprzedaż zwrotnic (Physic Audio), oraz przyczyni się do wzrostu sprzedaży głośników, bądź ich półproduktów do europejskich partnerów.

Cele Kampanii

  • 150 000 zł na działania marketingowe, dzięki którym będziemy mogli zaprezentować nasz wyjątkowy produkt szerszemu gronu odbiorców, eksportować produkty do kolejnych krajów oraz pozyskać nowych klientów.
  • 240 000 zł na budowę automatycznej linii głośników. Automatyzacja procesu pozwoli na zwielokrotnienie produkcji oraz udoskonalenie produktu, przy jednoczesnej optymalizacji kosztów.

Proces inwestycyjny

Unikalne cechy produktu

Leave a reply